Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   140004  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   138826  
google analytics och spårning av e-handel   141226  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   124977  
sexshop69 Grym och seriös sida!   126781  
mediacorner service   134803  
Sexkontakter.se Skönt   128852  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   127986  
electroworld Bra service   128055  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   127077  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   132493  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  125638  
SLIPSKUNGEN De suger   115310  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  127480  
syskonhuset Grym tvillingvagn   127832  
slipsladan Bra priser   125763  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   124896  
Jaktverket helt ok (1)  128737  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  123858  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  128832  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   128965  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   126673  
Nordiskark Super upplevelse   126449  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   115495  
glenza Nytt   116811  
buildor Rek varmt !   126764  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   126264  
Framcigarr AB framcigarr.se   129759  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  125144  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   127917  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda