Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   177883  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   176337  
google analytics och spårning av e-handel   179381  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   152476  
sexshop69 Grym och seriös sida!   159915  
mediacorner service   171262  
Sexkontakter.se Skönt   154806  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   167379  
electroworld Bra service   163517  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   163281  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   168869  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  163764  
SLIPSKUNGEN De suger   148434  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  153376  
syskonhuset Grym tvillingvagn   163923  
slipsladan Bra priser   155598  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   152606  
Jaktverket helt ok (1)  165049  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  169953  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  166758  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   163154  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   165000  
Nordiskark Super upplevelse   156649  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   146654  
glenza Nytt   143871  
buildor Rek varmt !   162849  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   164436  
Framcigarr AB framcigarr.se   173376  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  165364  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   166154  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda