Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  70632  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   72126  
Tretti.se Nej tack tretti   73162  
AudioTech Mycket bra!   73884  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   71300  
hockeyprylar.se :D!!!   60234  
SthlmCompany Snabba   71178  
Rofa snyggt   59018  
smink.nu Hmm. (2)  70276  
Diarydreams Tjejtgrejer   70195  
Phoneq mobilsmycken Super!   69503  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  70622  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   72436  
zmaka.se svamp   71569  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  72861  
Minibike Sweden stöld (3)  70844  
Payson Helt störda (4)  72263  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  73986  
Inkclub Bäst (3)  70895  
LensWay 95%   72034  
Tretti.se vem (3)  71874  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   70583  
Unispel Mycket snabb support   71485  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   70357  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  72266  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  72084  
Bengans Skivbutik bengna   72357  
Benzler direkt Här finns allt   62293  
Lastbryggan AB Kund i många år!   75242  
Lenses4net Lenses4net   64453  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda