Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kiss Kiss positivt   110047  
Gunilla Mann Kan Du ?   111167  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   107928  
mc-online.se Lurad   112522  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   106455  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   109116  
photowall Mycket bra!   109010  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   87253  
Idenätet snabb leverans (2)  98091  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   107346  
Förstora penis har fått större (4)  107131  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   101833  
Garntjänst fråga   100437  
VIPDOG Uppdatering av varor   104540  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  99655  
procore Vilket skönt utbud!!!   103938  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   104766  
DiaDirekt positivt   104631  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   101848  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  106311  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  103144  
Kiss Kiss Allting bra   87756  
Bulbs.se Supernöjd   110292  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  107416  
clazzyfashion svar   99762  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   94961  
clazzyfashion Bedragare! (2)  101213  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   91297  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   88490  
Theea.se nöjd (1)  114704  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda