Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   150815  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   150055  
google analytics och spårning av e-handel   153319  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   133717  
sexshop69 Grym och seriös sida!   136382  
mediacorner service   146154  
Sexkontakter.se Skönt   139667  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   138808  
electroworld Bra service   138963  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   138180  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   143960  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  136199  
SLIPSKUNGEN De suger   124640  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  138667  
syskonhuset Grym tvillingvagn   139245  
slipsladan Bra priser   137033  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   135815  
Jaktverket helt ok (1)  139605  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  133834  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  139757  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   139646  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   137564  
Nordiskark Super upplevelse   137666  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   125026  
glenza Nytt   125758  
buildor Rek varmt !   137933  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   137459  
Framcigarr AB framcigarr.se   141667  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  135598  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   138815  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn