Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   177861  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   176320  
google analytics och spårning av e-handel   179367  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   152451  
sexshop69 Grym och seriös sida!   159901  
mediacorner service   171246  
Sexkontakter.se Skönt   154786  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   167364  
electroworld Bra service   163505  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   163270  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   168853  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  163745  
SLIPSKUNGEN De suger   148420  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  153365  
syskonhuset Grym tvillingvagn   163907  
slipsladan Bra priser   155586  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   152599  
Jaktverket helt ok (1)  165029  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  169936  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  166741  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   163143  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   164985  
Nordiskark Super upplevelse   156636  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   146638  
glenza Nytt   143862  
buildor Rek varmt !   162831  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   164418  
Framcigarr AB framcigarr.se   173357  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  165335  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   166134  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn