Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   139878  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   138573  
google analytics och spårning av e-handel   140975  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   124860  
sexshop69 Grym och seriös sida!   126662  
mediacorner service   134563  
Sexkontakter.se Skönt   128659  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   127809  
electroworld Bra service   127858  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   126867  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   132257  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  125492  
SLIPSKUNGEN De suger   115161  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  127256  
syskonhuset Grym tvillingvagn   127594  
slipsladan Bra priser   125514  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   124714  
Jaktverket helt ok (1)  128495  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  123821  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  128591  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   128854  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   126402  
Nordiskark Super upplevelse   126176  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   115286  
glenza Nytt   116696  
buildor Rek varmt !   126532  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   126049  
Framcigarr AB framcigarr.se   129504  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  125081  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   127835  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn