Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   189336  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  181798  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  191845  
Bulbs.se Blåklint (1)  187556  
Patris Mycket nöjd! (1)  190425  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  184472  
DjurMaxi.se dåligt   185948  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  189299  
Spritovin.se Spritovin.se   176938  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  186030  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  181976  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   182508  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   183345  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  182886  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   181001  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   172790  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   172507  
Förstå Facebook-annonsering   176089  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   159183  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  178544  
Haga Cykel bra butik   178019  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  181040  
STORTMODE.se Tack!   181960  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   181978  
Prylgruvan Butik (1)  184274  
5 heta e-handelstrender   183686  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   179131  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  186800  
Rehifi.se bra produkter   185641  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  189839  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn