Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   160754  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  160830  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  163874  
Bulbs.se Blåklint (1)  161970  
Patris Mycket nöjd! (1)  163363  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  159984  
DjurMaxi.se dåligt   159408  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  161248  
Spritovin.se Spritovin.se   157942  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  156927  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  157333  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   156845  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   155144  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  154979  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   153501  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   155005  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   154185  
Förstå Facebook-annonsering   154566  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   139678  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  154438  
Haga Cykel bra butik   153584  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  155276  
STORTMODE.se Tack!   155944  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   154989  
Prylgruvan Butik (1)  154354  
5 heta e-handelstrender   159563  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   155076  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  158095  
Rehifi.se bra produkter   155058  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  159933  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn