Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   149120  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  148713  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  152119  
Bulbs.se Blåklint (1)  150322  
Patris Mycket nöjd! (1)  151494  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  148124  
DjurMaxi.se dåligt   147543  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  148587  
Spritovin.se Spritovin.se   145904  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  144642  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  145426  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   144727  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   143164  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  142817  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   141570  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   142950  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   142215  
Förstå Facebook-annonsering   142604  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   129916  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  142307  
Haga Cykel bra butik   141849  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  143387  
STORTMODE.se Tack!   143886  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   142853  
Prylgruvan Butik (1)  142335  
5 heta e-handelstrender   146955  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   143171  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  145436  
Rehifi.se bra produkter   143337  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  147428  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn