Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ALLT i PC hmm   68092  
Beställt och fått:)   75187  
Digitalboxen.com Mycket bra   67395  
Sexshopen.net Super shop (1)  78975  
J.NO Fitness J.NO Fitness   74424  
Södra Högtidskläder WOW alltså!   75503  
Linda Hanna eller Micke??   72810  
Bokbörsen Varför?   75007  
Konstigt??? (2)  73808  
WebbElektronik Billiga och bra service   74966  
Patronbutiken.se Större sortiment går nog inte hitta :-)   75790  
console Super bra service och riktigt bra priser   76680  
Mixshop   74468  
acwellness.com Bra hjälp!   74918  
STYLEBIRD Grymmast på Frank Dandy! (1)  65915  
STYLEBIRD Snabba och bra utbud!   75473  
USB-STARS AB Snabb leverans   74469  
Stora Famnen Hängmattor Toppen   74808  
streetaddict snabb leverens (2)  74547  
smslandet Mycket bra! (1)  74404  
Vad är detta???? (1)  73705  
Skype Jag funderar på att skaffa Skype men.. (4)  78865  
Vackerkonst.se Imponerad av deras skicklighet   75414  
Funkar fint   73034  
Hitta butik (2)  72130  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks! (1)  75004  
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  78393  
Hiko.se Dålig service... (2)  77851  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   79076  
Lorentzo Mp3klocka - kanon (1)  78910  
    << sida 60 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn