Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   165121  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   162643  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   163525  
Chokladbudet chokladbuden   150531  
Haga Cykel Epic comp elite-14   161603  
Rockwear 3st metallica t-shirt   160293  
Make me smile Doft i garderob (1)  153926  
Make me smile Perfekt (1)  149361  
pagoni Nöjd!   143007  
Rehifi.se Trevlig butik   152339  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   151962  
DjurMaxi.se Kontakt?   153228  
tobakshandlaren tobak   149905  
Hemsjön Toppenbutik   151196  
electroworld Hejsan   148857  
Mediamagazinet skivor!!!!!   150061  
Trygg e-handel   152070  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  152251  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   150615  
Fönster Fixaren skitföretag   148981  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  149748  
Haga Cykel Perfekt   148464  
Biglife.se toppen   149602  
Butik Täppan Trevlig butik   152635  
Euroflorist dålig leverans   149961  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  146961  
hatshop hatshopen göteborg   151051  
Darlingsguld bling bling   155257  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  157592  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  160256  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn