Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   179081  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   176971  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   176979  
Chokladbudet chokladbuden   162923  
Haga Cykel Epic comp elite-14   175066  
Rockwear 3st metallica t-shirt   174142  
Make me smile Doft i garderob (1)  167126  
Make me smile Perfekt (1)  162593  
pagoni Nöjd!   154892  
Rehifi.se Trevlig butik   166171  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   165277  
DjurMaxi.se Kontakt?   167206  
tobakshandlaren tobak   163378  
Hemsjön Toppenbutik   164779  
electroworld Hejsan   162816  
Mediamagazinet skivor!!!!!   164284  
Trygg e-handel   166238  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  165500  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   164461  
Fönster Fixaren skitföretag   163534  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  163896  
Haga Cykel Perfekt   162140  
Biglife.se toppen   163699  
Butik Täppan Trevlig butik   167216  
Euroflorist dålig leverans   164150  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  160256  
hatshop hatshopen göteborg   165625  
Darlingsguld bling bling   169921  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  172592  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  175250  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn