Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kondomkungen Kul med olika sorter   66718  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  78433  
ClipLine SNYGG! (3)  78360  
Sexshopen.net Shopen suger   81750  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  82905  
Strumpbutiken Sockclips (1)  77829  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  76873  
Pokerbolaget Nöjd.   64397  
Sex in the city bra service!   75588  
zmaka.se Nöjd!   83089  
zmaka.se Betalningssätt (1)  76809  
Hotlix Goda små skryp!   81004  
Tassalogen Mycket bra!   76032  
3nity.se BLUFF (4)  78650  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   79793  
guldfisken bra (1)  78372  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  77143  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   67977  
The Northerner Har prövat... (3)  81627  
Diarydreams finns inte (1)  79212  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   79591  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  75983  
Sally & Sara Sally och sara   75426  
scstyling.com Bra service   79261  
happyhair Bara strul. (5)  80224  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   85367  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  83399  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  86158  
Kul för oss som driver dem!   80422  
Hitta Butik. (2)  87163  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn