Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kondomkungen Kul med olika sorter   58019  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  67900  
ClipLine SNYGG! (3)  68843  
Sexshopen.net Shopen suger   65799  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  67928  
Strumpbutiken Sockclips (1)  66926  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  67096  
Pokerbolaget Nöjd.   56708  
Sex in the city bra service!   65836  
zmaka.se Nöjd!   72959  
zmaka.se Betalningssätt (1)  66662  
Hotlix Goda små skryp!   68219  
Tassalogen Mycket bra!   66347  
3nity.se BLUFF (4)  69123  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   68828  
guldfisken bra (1)  68432  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  66742  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   59418  
The Northerner Har prövat... (3)  68590  
Diarydreams finns inte (1)  66756  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   67863  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  66749  
Sally & Sara Sally och sara   66735  
scstyling.com Bra service   67457  
happyhair Bara strul. (5)  68466  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   70867  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  68664  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  74293  
Kul för oss som driver dem!   69756  
Hitta Butik. (2)  70825  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn