Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni rekommenderas varmt   74074  
Sekanum ojojoj   77881  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   76248  
elonline Snabbt och enkelt   76919  
Nallebudet Perfekt inför alla hjärtans dag!!!   80877  
uteungar.se snabb leverans :-)   77241  
Bananaz.se riktigt bra!!!!   65020  
Eleven Shop Otrolig butik om du vill ha det bästa!   77347  
weralena.se Super....   78278  
Moulinex Krups Snabb leverans   76739  
kundfinans.se men det är smidigt (1)  81035  
ownlabel Broderar på kepsar med   76726  
kundfinans.se sökte lån (2)  79140  
Kleio Trevlig butik!   82174  
uteungar.se Bra barnkläder! (2)  84304  
EDENSLUSTAR.SE Alltid fraktfritt, in my ass! (3)  84657  
zmaka.se Trevlig butik!   77572  
Spastugan.se Underbart!   79764  
fishonnet Fiskepö   65734  
Glaspärlor.se Jättefina pärlor och bra priser!   77880  
Flodströms Akvarietillbehör Förmodligen sveriges lägsta priser.   79016  
Rejoy.se Rejoy   78254  
streetaddict Schysst Butik   63598  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Tack för presenten!   79476  
Bananaz.se Snabbt och billigt!!   79960  
stayhard Grymma märken!   74292  
zmaka.se faktura (1)  79700  
fannyhair fanny hair   76425  
Flora Linnea Bra postorder!   81491  
SwedishSnus.com Grym   81069  
    << sida 51 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn