Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Dekoratören Läckra designmöbler (1)  62787  
Stor & Fin Hemsida   64392  
zmaka.se ang beställning (2)  65663  
uteungar.se suveräna ullkläder!   63684  
zmaka.se Kanon!!   61859  
Dekoratören Snille, smak och kvalitet   61728  
Live it Upplevelse Presenter Strul   61221  
Mussec hm. (1)  62945  
Small To BIG Toppenbra butik!   61207  
zmaka.se Otroliga kryddor   60794  
Cabom Bra   60121  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore rockar fett   60575  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore.se   60488  
Chip n Play AB Svarar inte i telefon   60695  
combatzone dålig service   61087  
HittaLeksaker.se Mycket bra sida   52015  
Clean Cut Design Jamie oliver wannabe   61460  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder ooops det blev fel   62392  
Ut Nu Nöjd Kund   60605  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD-minne   61181  
Fridsälls Trading Seriös site   62376  
Alfahane bra   62936  
Bloominghome Mycket vackra saker   62905  
Gert Strand Ab Lurad (1)  61879  
Café ett Barnvänligt   62761  
urbana Nöjd Kund   61349  
Dekoratören Dekoratören   60957  
Insplanet Ab Bra pris, dålig service   61389  
Insplanet Ab Trägeln vinner! (1)  61018  
best2music bra eller dålig? (5)  64246  
    << sida 44 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn