Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra Butik :D   59264  
Kinabutik Kinabutik gbg   69958  
TV-idoler Bob påslakan   57269  
Hyrahyra Grym sida   70860  
enchant Snabb och bra service (5)  72163  
norrbaggen Jättesnygg! Bra service!!   70948  
Hattpinnen Supernöjd   72382  
Kino Shop ÅR efter ÅR..... (1)  70016  
Drefseryd Gård Supernöjd! (1)  68000  
frozza.se SNyggt Även för herr   72051  
provrummet Nöjd kund   75130  
Revolve-IT är det någon som känner till revolve-it? (1)  72955  
Solhem Inredning ny favorit (1)  71628  
Beauty4u Superbra öronljus!   69664  
LampGallerian.se underbart   75106  
TV-idoler HÖG servic!!!   70889  
helihak Bra priser och vänligt bemötande!   73070  
parkettbutiken skojare   73981  
eleraff Toppenbra service! Fina kläder.   72566  
Usajackor.se Detta har jag letat länge efter!   61809  
Kinabutik kinabutik.se ball som fan (1)  77549  
TV-idoler Allt bra!   75703  
Drefseryd Gård Kanonbra kvalite!   75204  
TV-idoler Toppen!!   70259  
2FUN Kanonbra priser   59604  
zionesse Bra butik   75893  
uteungar.se Suveräna byxor   73003  
norrbaggen Blixtleverans! Fraktfritt i mai..   72703  
Gullgrodan Bra service och snabb leverans!!!!   77827  
Kinabutik GOJI-bär från Kinabutik.se (1)  78884  
    << sida 41 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn