Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cicograf Cicograf   62080  
Amorina Boutique Supernöjd   60826  
En mer personlig presentation av din webbutik   74656  
Angelbaby.se Din (9)  75183  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  72261  
MadDog MadDog (1)  71667  
IT-Körskolan Bedrägeri   72420  
Café ett Kanon   73539  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   74080  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  75355  
Babytime snabb leverans (6)  73250  
Flora Linnea Rosor via nätet   73154  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   71385  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  72513  
Nyhet för butiksägare   68815  
zmaka.se Snabba   73157  
Angelbaby.se Till Nene (1)  74506  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   72136  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  74543  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  68508  
KLOCKOR.NU Bra!   59366  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   73605  
Martinshop Bra och seriös butik   71842  
Anysuit International Perfekt   71376  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   72516  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  73560  
LampGallerian.se Tack   74290  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   73577  
kidsbutik Vilken service!! Kanonbra! Snabb leverans!!   76396  
Lyckogram Mycket nöjd!   79229  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn