Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   61042  
zmaka.se Bra service & utbud   61588  
Ergohuset Tack (2)  61570  
Ergohuset Stor kunskap   61543  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   60312  
bilradiohuset.se Toppen!!!   61233  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  61644  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  61239  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  60904  
djurshopen dåligt upplägg (3)  61270  
MartinsColor.com Jättenöjd!   58735  
butik21 Stödstrumpor   60368  
Butik Stylish Mycket bra service!   61554  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   61245  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   59774  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  59680  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   61244  
butik21 stödstrumpor   49574  
Nu är tävlingen avgjord   60396  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  59803  
Kontors24.se Nöjd kund   62756  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   60135  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   59695  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  61459  
butik21 +++++   61571  
Spastugan.se Snabbt och bra!   59464  
GweiLo Snabbt fixat   62360  
butik21 Stödstrumpor   62157  
Spelexperten.com Bra utbud,   54596  
butik21 *   64566  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn