Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   77044  
zmaka.se Bra service & utbud   72823  
Ergohuset Tack (2)  75300  
Ergohuset Stor kunskap   74608  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   76950  
bilradiohuset.se Toppen!!!   74280  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  71233  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  75525  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  72067  
djurshopen dåligt upplägg (3)  75960  
MartinsColor.com Jättenöjd!   68683  
butik21 Stödstrumpor   76639  
Butik Stylish Mycket bra service!   74364  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   77265  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   68911  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  70860  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   74806  
butik21 stödstrumpor   56727  
Nu är tävlingen avgjord   73360  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  70132  
Kontors24.se Nöjd kund   77398  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   71028  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   72428  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  75243  
butik21 +++++   74531  
Spastugan.se Snabbt och bra!   69002  
GweiLo Snabbt fixat   78563  
butik21 Stödstrumpor   72363  
Spelexperten.com Bra utbud,   64221  
butik21 *   84445  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn