Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  99931  
Ny sortering på hittabutik.se   94423  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  99742  
Qantari Qantari (1)  97912  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   93989  
xajon Hjälmköp   92024  
Haga Cykel Haga linköping   95735  
Bynor Billig värmepumpsbutik   95045  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   99924  
ciggtorget (1)  98360  
Läder & Järn Namnsmycken   93272  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   77324  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   91491  
Bodegashop.com Fraktbolag   91246  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   78151  
theTshit Snälla och trevliga.   100751  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   97901  
Caravan AB bemötande   97418  
ciggtorget (3)  96271  
Fredashop BÄST!!!   101332  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   96303  
bythjul.com 10/10 Hjul!   95933  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  95039  
Racketshopen com Mycket nöjd!   94185  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   88957  
Spastugan.se Toppen!   96298  
Rockwear Handla inte här! (1)  101643  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   85190  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   101137  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   100713  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn