Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  81136  
Ny sortering på hittabutik.se   81203  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  81875  
Qantari Qantari (1)  81686  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   81001  
xajon Hjälmköp   78256  
Haga Cykel Haga linköping   79199  
Bynor Billig värmepumpsbutik   77688  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   81242  
ciggtorget (1)  77956  
Läder & Järn Namnsmycken   79119  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   68712  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   78605  
Bodegashop.com Fraktbolag   79285  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   68081  
theTshit Snälla och trevliga.   80092  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   78189  
Caravan AB bemötande   77388  
ciggtorget (3)  77436  
Fredashop BÄST!!!   80032  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   79503  
bythjul.com 10/10 Hjul!   79145  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  78580  
Racketshopen com Mycket nöjd!   78337  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   77303  
Spastugan.se Toppen!   78382  
Rockwear Handla inte här! (1)  79440  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   73786  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   82016  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   84145  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn