Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Grutes Färg & Tapet många fina Fototapeter   63989  
Recognize Sverige bäst i HipHop mode! (2)  76729  
Urkasst! (2)  75635  
det funkar ej (2)  75228  
Vackerkonst.se Vill tipsa om denna sidan (1)  76721  
Sexpiller.se (1)  73839  
Hennes & Mauritz Hur kan man bara Jämföra   75799  
Gillar denna sidan...   75076  
Jag funderar på att starta en webbutik men... (3)  76074  
Hennes & Mauritz Jag fattr inte... (2)  78814  
    << sida 64 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-04-08 16:55
Slöjdmagasinet
dåligt skött
den här ägaren har en grupp på facebook med 180k members. men hon är väldigt agressive å skoter det på ett sådant dåligt vis. hon kickar ut members till höger å vänster utan anledning tar bort deras inlägg.trots att man bara frågar en simpel fråga. svarar inte på mail. osv. man kan ju bara hoppas att hon sköter sitt företag bättre . men det är väl ingen risk. det osar ju lurendrejeri långa vägar

/Före detta medlem
Läs inlägg                                    2014-04-08 21:48
Slöjdmagasinet
ang: dåligt skött
en usel företagare som sköter sin fb sida totalt idiotiskt , inte bra reklam för sitt företag att blockera människor som aldrig ens gjort ett inlägg eller en kommentar

/återbrukare
Läs inlägg                                    2014-04-10 23:13
Slöjdmagasinet
ang: dåligt skött
era upplevelser på fb har väl ingenting med denna butik att göra?
väx upp.

/Medlem.
Läs inlägg                                    2014-04-11 11:14
Slöjdmagasinet
ang: dåligt skött
kan inte heller förstå vad denna butiks omdömen har att göra med fb-gruppen? är det den svenska avundsjukan som lyser igenom elr??
tycker jag fått bra bemötande både vad gäller butik och fb-grupp, heder åt grundaren av båda! :)

/Positiva tankar åt folket
Läs inlägg                                    2014-05-09 10:58
Slöjdmagasinet
ang: dåligt skött
hur de sköter sin fb sida är mycket relevant.

det speglar vad det är för typ av människor som sköter företaget, hur de bemöter sina kunder. hur de hanterar klagomål etc.

/Clase